Waarom wasservice het ultieme werknemersvoordeel is voor millennials

Het lijdt geen twijfel dat millennials meer gestrest zijn dan ooit. Van verlammende studieleningen tot lange werkuren, het is gemakkelijk in te zien waarom ze zo wanhopig op zoek zijn naar personeelsvoordelen en extra’s, vooral alles wat hun huiselijk leven helpt. Zonder hulp hebben veel millennials simpelweg niet de tijd of energie om zich te wijden aan dagelijkse huishoudelijke taken.

Zelfs voor millennials die thuis gemakkelijk toegang hebben tot wasmachines en drogers, doen de meeste mensen er ongeveer een uur over om de was te doen. In het begin lijkt een uur misschien een kleine hoeveelheid tijd over. Maar het is tijd die millennials nauwelijks hebben, vooral wanneer ze tijd moeten vrijmaken voor persoonlijke verzorging, familie en sociale verplichtingen. Het is geen wonder dat 60% van de millennials draagt ​​liever weer licht gedragen kleding dan hun was te doen!

Laten we eerlijk zijn. Niemand wil dat zijn medewerkers slordig en moe op kantoor aankomen. De gratis wasservice laat uw medewerkers zien dat u om hun welzijn geeft. In feite is het aanbieden van een wasservice een van de het beste manieren om de werknemerstevredenheid en het algehele geluk te vergroten.

Millennials verwachten extra’s voor werknemers

Naarmate de demografie verschuift, moeten werkgevers voordelen bieden die hun werknemers tevreden en gemotiveerd houden om te blijven. Met hoge werkpleknormen, 22% van de millennials verwacht de komende vijf jaar niet bij hun huidige werkgever te blijven. Het aanbieden van af en toe een werknemersvoordeel voor millennials is een geweldige manier om tegen deze trend in te gaan en werknemers aan te moedigen bij uw bedrijf te blijven.

Terwijl werknemers klassieke voordelen zoals tandheelkundige, gezondheids- en visieplannen altijd waarderen, voordelen zijn iets anders. Voordelen voor werknemers zijn niet-loongerelateerde prikkels die de werknemerstevredenheid verhogen, zoals een wasservice, kinderopvang en flexibele werkschema’s. Deze extra’s voor werknemers helpen de balans tussen werk en privé te verbeteren en uw werknemers tevreden te houden. Om millennials te inspireren om bij uw bedrijf te blijven, kunt u proberen dergelijke voordelen te gebruiken om hun leven gemakkelijker te maken en meer te bieden dan alleen een salaris.

Waarom doen millennials hun was niet?

Allereerst doen sommige millennials zeker hun was. Maar voor degenen die nooit een lading van begin tot eind kunnen doorzien, kunnen verschillende boosdoeners in de weg zitten.

  • Millennials hebben geen basiskleding voor kleding geleerd. Toen millennials op school zaten, hadden velen van hen geen toegang tot cursussen huishoudkunde. Als gevolg daarvan leerde een enorm percentage millennials geen vaardigheden zoals naaien, zomen of zelfs knopen repareren. Bovendien weten de meeste mensen in deze demografie niet hoe ze verschillende stoffen op de juiste manier moeten wassen. Het is gebruikelijk dat ze kleding in één keer bij elkaar gooien, in de hoop dat niets speciale wasvereisten heeft. Helaas kan het op deze manier wassen van kleding ze op de lange termijn beschadigen. Om de klus gemakkelijk en correct te klaren, huren veel millennials liever professionals in voor hun was- en stomerij dan het zelf te doen.
  • Het duurt te lang om de was te doen. Hoe kunnen millennials tijd vinden voor alledaagse taken zoals de was, boodschappen doen en de afwas doen als ze bijna zijn? drie kwart van de millennials meer dan 40 uur per week werkt? Millennials voelen zich ongetwijfeld overweldigd door dagelijkse taken, en hun wijdverbreide gebruik van sociale media verhoogt alleen maar de druk om ‘alles te hebben’. Naast het doorstaan ​​van slopende werkweken, wordt van millennials verwacht dat ze hun aanwezigheid op sociale media bijhouden, een benijdenswaardig sociaal leven hebben en in contact blijven met familie. Bovendien vertelt de samenleving hen om de perfecte huidverzorgingsroutine te behouden, tijd te vinden voor regelmatige lichaamsbeweging en gezonde, huisgemaakte maaltijden te eten. Zelfs voor mensen met een wasmachine en droger in huis is het hele kledingverzorgingsproces onhandig. Tijd is het enige dat we niet kunnen kopen, en hardwerkende millennials besteden hun vrije tijd liever aan iets anders.
  • Millennial families zijn klein. Veel millennials hebben geen kinderen omdat het te duur is. Terwijl de huur stijgt en de studieschuld hen volgt, zijn veel millennials bezorgd dat ze niet eens een huis zullen kunnen kopen, laat staan ​​kinderen krijgen. De pandemie heeft deze gevoelens alleen maar versterkt, met: 15% van de millennials die aangeven dat ze van plan zijn het krijgen van kinderen uit te stellen vanwege COVID-19. Omdat deze gezinnen minder kleding hoeven te wassen, hoeven millennials minder te investeren in dure wasmachines en drogers.
  • Minder thuisblijvende ouders. Hoewel de totale gezinsgrootte krimpt en het geboortecijfer daalt, hebben veel millennials wel kinderen. Maar de meeste van deze millennials hebben ook een voltijdbaan. Deze drukke ouders, vooral alleenstaande moeders, hebben nauwelijks tijd om hun was te doen. Het is nog moeilijker als ze verantwoordelijk zijn voor het hele gezin. Kinderen krijgen betekent meer tijd voor het sorteren, wassen en vouwen van kleding, naast de toename van de dagelijkse huishoudelijke taken. Een professionele wasservice kan de last voor drukke ouders verlichten.

Voordelen van het aanbieden van wasservice aan uw werknemers

Millennials verwachten meer van hun werk dan van geld. De verschuiving in demografie betekent dat werkgevers nu onder druk staan ​​om werknemers voordelen aan te bieden die de kwaliteit van leven van hun team verhogen. Maar dit kan juist heel goed zijn voor bedrijven. Alle extraatjes of bonussen die werkgevers hun werknemers geven, stimuleren het moreel, de productiviteit en het bedrijf als geheel.

Wasservice is handiger dan ooit

De gemiddelde persoon besteedt 13 uur een week aan huishoudelijke taken zoals schoonmaken, koken en wassen. Wanneer u voor de was van uw medewerkers zorgt, hebben ze meer tijd om te socializen en te ontspannen. Werkgevers die hun werknemers de tijd geven, zullen daar de vruchten van plukken op de werkvloer. Met Mulberrys Garment Care hoeven uw medewerkers niet eens meer naar de stomerij te rijden! We bieden ophaal- en stomerijdiensten aan, zodat uw medewerkers meer tijd kunnen besteden aan ontspannen en de volgende dag fris op het werk aankomen.

Professionele wasservice staat gelijk aan een professionele uitstraling

Millennials hebben niet altijd tijd om goed voor hun wasgoed te zorgen. En zelfs millennials met uitstekende wasgewoonten zullen niet dezelfde resultaten behalen als een professionele stomerijservice. Draagt ​​uw personeel bijvoorbeeld uniformen? Professioneel gereinigd wasgoed is essentieel om de uniformen van uw team er scherp, netjes en consistent uit te laten zien.

Het uitbesteden van de was van uw medewerker levert keer op keer professionele resultaten op. Investeren in een wasservice geeft terug aan uw bedrijf door uw team er elke dag fris en professioneel uit te laten zien!

Verhoogt de tevredenheid van medewerkers

Millennials omvatten momenteel: 35% van het personeelsbestand, dat de komende jaren alleen maar zal toenemen. Werkgevers die van plan zijn te blijven, moeten overwegen millennials aan te spreken met de voordelen en voordelen op de werkplek die ze verwachten.

Wanneer u uw werknemers extraatjes zoals een wasservice biedt, is de kans groter dat ze bij uw bedrijf blijven. Het kiezen van het juiste werknemersvoordeel voor millennials helpt uw ​​bedrijf ook om toptalent aan te trekken. Het komt erop neer dat millennials willen werken voor bedrijven die hun leven gemakkelijker maken. Het aanbieden van een gratis wasservice is een van de beste manieren om te investeren in het geluk van uw medewerkers.

Mulberry’s kledingverzorging

Als u op zoek bent naar manieren om uw werknemers tevreden en productief te houden, overweeg dan om wasservice aan te bieden als extraatje voor millennials en ander personeel door samen te werken met Mulberrys Garment Care.

Wij zijn een bekroond, full-service, milieuvriendelijk stomerijbedrijf dat zelfs schoonmaakdiensten voor trouwjurken aanbiedt. Onze speciaal opgeleide experts kunnen u helpen bij het reinigen, herstellen en conserveren van uw meest dierbare kledingstukken.

Wilt u meer weten over het aanbieden van onze diensten aan uw team? Neem vandaag nog contact met ons op.

Marketing door Joseph Studios

creditSource link

We zullen blij zijn om uw mening te zien

Leave a reply

Poompee
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0